fredag 12 september 2008

Världens bästa Totte fyller 4 år idag



Idag fyller världens bästa Totte 4 år...

I en sann modern anda så fick Totte leksaker med namn som varken han eller jag förstår riktigt. Bland annat en Byggsats Tecno Quercetti, en självlysande Skyrail Roller Coaster, en Flexi-Trax Dino Car och ett Flexi-Trax Expander Set. Men, som jag brukar säga till Cilla, man behöver inte alltid förstå allting, man kan vara glad ändå...

Morgonens mest imponerande händelse var nog ändå min och Cillas födelsedagssång. Den nådde nog upp till en tre eller fyra decibel i alla fall.

2 kommentarer:

Sus sa...

Ligger det avundsjuka i det beslutet att inte den fina marmeladsmackan finns med bland bilderna?

Uffe sa...

Nej då!
Jag kan varken äta eller titta på frukost innan klockan har slagit 12. Dessutom så fick jag inte äran att delta i frukosten eftersom jag gick till jobbet innan den åts upp...