lördag 27 september 2008

Jag och naken-Janne



När jag vaknar på morgonen så har jag oftast inte en aning om det är så att jag har drömt eller inte. Än mindre så brukar jag komma ihåg VAD jag drömmer om. Men idag vaknade jag upp med en olustig känsla. En känsla som kändes bekant. När jag sökte här på bloggen så upptäckte jag att det nästan var exakt ett år sedan jag drömde om samma person och kom ihåg drömmen efter att jag hade vaknat.

Det här skulle inte vara ett problem om det var så att jag för andra gången inom ett år hade drömt en dröm som jag kom ihåg om Cilla, barnen eller en släkting. Problemet är att mannen som för andra gången dyker upp i en av mina drömmar är naken-Janne.

Jag känner att det här nästan låter påhittat men det är helt sant. Jag kommer inte ihåg speciellt mycket den här gången. Inte mycket mer än att jag vid ett flertal tillfällen stötte på naken-Janne hemma hos min mormor och att hon försökte släta över det som om hon ville dölja något.

Jag såg att jag avslutade förra årets inlägg om naken-Janne med att ropa på hjälp. Nu får jag inte fram någonting. Jag är helt stum och inte så lite orolig över att han har gått ifrån att pilla på mina tv-inställningar till att ha flyttat in hos mormor.

Vad gör man?

4 kommentarer:

Sus sa...

Terapi?
Piller?
Lobotomi?

Gutegirl sa...

Är det han på bilden? Jag har aldrig sett honom påklädd innan!

Patricia sa...

Bejaka.

Anonym sa...

Vem är naken-Janne??