onsdag 10 september 2008

Ett grymt företag



Inför Tottes födelsedag så har jag satt ihop en fotbollsposter med Totte som nummer 10 i AS Roma eftersom Totte av någon outgrundlig anledning har blivit galen i allt som rör fotboll.

Bilden laddades upp via Crimsons hemsida i måndags kväll vid tolvtiden och kom med posten idag, cirka 32 timmar senare. 50 x 75 cm på fotopapper med suverän finish för 165 kronor.

Det är sällan man känner att företag man köper något av verkligen imponerar men det här företaget är grymt.

4 kommentarer:

Patricia sa...

Vilken bra idé! Var den din eller?

Uffe sa...

Du vet väl hur sånt där fungerar!?

Först måste jag få Cilla att tro att hon har fått en bra idé, sen måste jag få henne att tro att hon har fått mig att tro att jag har fått den. Sen kan jag slutföra det jag från början ville göra :-)

Patricia sa...

Manlig list har man ju aldrig hört talas om.

Uffe sa...

Det är för att manlig list är så listig.