tisdag 14 augusti 2007

Må Elfsborg förtvina och dö

Ikväll avgörs det om min närmsta framtid kommer att bli dräglig eller inte. Elfsborg möter Valencia i Champions league. Eller rättare sagt, vår copywriter möter Valencia i Champions league.

Han har agerat helt förvirrat hela dagen. Sprungit runt och frågat om konstiga saker, levt ut sitt storhetsvansinne, snackat om håriga bringor och nu har han till och med beställt bord på Clarion hotell för alla som är ölsugna!?

Imorgon bitti vet vi hur framtiden blir. Om vi de närmaste veckorna får höra långa utläggningar om storheten i Anders Svenssons dvärgben eller om ordet boll inte ens får skrivas på datorn som står nere i källaren. Pest eller fest.

Snälla, jag vill ha min copywriter tillbaka ur Elfborgs klor nu. Låt dom förtvina och dö, låt dom spela som kärringar (sagt med ironi eftersom tjejfotboll är minst lika bra som herrfotboll) och må dom aldrig mer komma hem till Sverige.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med av helt andra orsaker, elfborg suger nämligen gammal penis!! En skam för sverge att dom spelar!!

Uffe sa...

"En skam för sverge..."

Jag tror inte att Sverge skickar Efsbog till Fpanien för att dom suger gammal penis!? Men vad vet jag?

Anonym sa...

Fanns ju aldrig nån riktig fara. Herrallsvenskan är så pass dåligt att de kan inte hota något av de bättre lagen i Europa. Och Valencia är helt utom räckhåll för svenska lag minst 25 år framöver.

Anonym sa...

Konstigare saker har hänt. Det är Valencia som måste vinna vilket sätter pressen på dom. På hemmaplan kan Elfsborg slappna av och ge hemmapubliken sitt livs upplevelse. Jag håller tummarna.