söndag 26 augusti 2007

Carolinas pojkvän Patrik gillar inte rotmos



Carolina Klüft är på väg mot nya rekord men jag kan inte tänka på något annat än hennes pojkvän Patrik Kristiansson. Efter ett besök på hans hemsida antar jag att han sitter inspärrad någonstans. Här är några citat:

"Jag har sko-storlek 43-44 och gillar inte rotmos och kroppkakor."

"Jag är en ganska lugn person i vardagen, det är inte alltid det händer så mycket. Men en del kaffe drickande blir det ju."

"Det finns nog inte mycket som är härligare, kanske att dricka varm choklad och äta glass med min Carro samtidigt som sitter och tittar på en ljuvlig film."

Patriks Musiktopplista
1. Metallica
2. Bryan Ferry
3. Bryan Adams
4. Iron Maiden
5. Offspring
6. Kiss
7. Bon Jovi
8. Every-thing (Patriks band)

1 kommentar:

Patricia sa...

Jag har faktiskt funderat på denna man och hans öde; han har satsat sitt liv på idrotten, han tränar som ett as, han är tillsammans med en utav Sveriges vassaste idrottare. Det måste ju suga. Han lever i skuggan av sin kvinna och kan inte ens tröstäta rotmos. Stackars kille.