torsdag 16 augusti 2007

Gästinlägg: Alter ego

Hej, jag heter Mackan. Jag arbetar med eld och bor i Stoooockholm.
Ibland känner jag för att vara en helt annan person. En cool snubbe som alla gillar. Det har jag alltid drömt om. Kanske en Örebrohingst i Örebro? Alter ego. Är det något fel på det eller?
Då skulle jag vilja vara mörkhårig, välhängd och grym på att steppa loss med Foppaskor. Jag skulle vilja ha ett par vintage pilotbrillor från Gucci oxå. Kanske en prickig kravatt.

Vore kul om mitt alter ego kunde springa runt på stan och skrika "Elfsborg i trean, tjalalallala" i kroppsstrumpa.
/Puss, Mackan!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ulf.

Vad snygg du är. Jag gillar speciellt håret på läppen.

Och välhängd oxå. Skall vi ses.

/Mona Mongo

Uffe sa...

Hej Mona!
Som du ser på bilden så är jag dessvärre inte mycket att hänga i julgran och med välhängd så menar jag lukten.

/Ulf

CATOVENTURE sa...

Jag säger som någon sa ang välhängd: "Den är extremt liten. Men den luktar som att den är enorm."

Anonym sa...

Ulf! Enligt våra anteckningar har du missat att pinga detta guldinlägg. Gör inte om det!

/bloggportalen.se