onsdag 15 augusti 2007

Förlåt Elfsborg



Jag skrev ett dåligt och osmakligt inlägg igår och med hjälp av Twingly visades det upp på DNs hemsida. Ja, så här i efterhand så skäms jag lite. Jag har ju hört att sport kan få fram det sämsta hos folk. Så blev det tydligen för mig också. Jag borde inte ha skrivit att Elfsborg borde förtvina och dö eller babblat om Anders Svenssons dvärgben och det där om att dom spelar som kärringar.


Självklart menade jag inte att hela laget skulle avlida och Anders Svensson kan ju inte rå för att han ser konstig ut med sina korta ben. Därför skulle jag vilja be alla Guliganer (inklusive vår copywriter) om ursäkt och säga: 3-0!! In your face midgets!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha...du är förlåten.

Peps sa...

Hahaha! Hur förlåten som helst!

Anonym sa...

Oväntat att stockholmare svarar så! Elfsborg regerar!!

Anonym sa...

Haah fy fan va skönt skrivet!

Djurgårdens stolta IF mot SM-guld!

Ellos kan tyna bort! ;)

Anonym sa...

Vafan hejar du på för lag då JÄVLA SOPA!

Uffe sa...

Hysch på dig Mackan! Vet du inte att sport förbrödrar.

Anonym sa...

Jag förlåter dej aldrig din rumpnisse.

Fortsätt med att gå runt i din ensamhet och lukta fis & prutt.