onsdag 8 oktober 2008

Martha Stewart on drugs


Cilla har spårat ur helt och hållet. Efter att ha varit på sitt livs andra syjunta så har hon börjat planera hur barnen ska vara klädda fram till dom blir myndiga. Just nu ligger hon och kalkerar mönster och mumlar om sömsmåner, kashmirmuddar och vikten av att använda rätt sax.

Jag får dåliga vibbar av det här...
Det är syende mammor som får barn att bli mobbade i skolan.

- Mamma, jag vill ha såna här Acnejeans!!
- Okej, då jag ska jag sy ett par åt dig.

2 kommentarer:

Sus sa...

Ånej!
Jag hyperventlilear och får hemska flashbacks.
Jag lovar,
hon kommer att tvinga ungarna att prova
de hemmagjorda Acnejeansen med nålarna i!
Så gör alla syhemmamammor!

Lil'm sa...

Hehe. Plötsligt minns jag den hela flyttlådan, som dök upp nu i flytten, med orange och grön sammet som jag faktiskt sydde små mysdressar av (med intressant passform, han såg ut som en...alv). Jag hittade även ett grått munkjacketyg, dragkedja och ett fett amerikanskt "A" i en liten påse. Till Arvid, alltså. Eller var det till mig?