lördag 8 september 2007

En vacker bloggare

E24.se rapporterar om en studie som säger att vackra människor är mer välbeställda, framgångsrika och lätta att ha att göra med.

Härligt! Jag har en schyst lön, har vunnit 7 stora reklampriser, är nog ganska lätt att ha att göra med och är extremt ödmjuk vilket måste betyda att jag kan förkasta det jag ser i spegeln varje morgon. Med det här i färskt minne skulle jag vilja ta tillfället i akt gratulera min sambo till ett vackert val. Grattis!!

Problemet är att jag känner en kille uppe i Stockholm som har vunnit fler priser än vad jag har gjort, har högre lön och är ful som stryk. Det måste betyda att han inte är speciellt lätt att ha att göra med eller att studien har fel!? Skit också!! Ja, ja... Jag tänker utgå ifrån att han INTE är lätt att ha att göra med tills nån säger något annat.

Inga kommentarer: