måndag 20 augusti 2007

Ruttna spammare

Att folk sitter och toksurfar på Facebook är väl bara bra för då sitter dom inte och underhåller spammare. För det måste väl vara så att det är nötterna som klickar på länkar i spammail som får spammarna att fortsätta!? Eller...?

Det jag retar mig mest på med spammail är inte att de är så många eller att det mest handlar om sex. Det jag retar mig mest på är att 99% av alla spammail är så jävla ruttet skrivna. Jag vet inte om det betyder att jag är en tråkig kille, men det är inte så många av mina vanliga mail som har rubriken: "Yo Dude, I took these pics of my sister-in-law. OMG she is so hot. See for yourself!" och kommer från adressen corykampf@ool.fr. Man borde ju faktiskt veta om man har en fransk polare som heter Cory Kampf och brukar dela med sig av sin heta svägerska!? Eller?

Det enda spammailet jag har haft lust att klicka in mig på är det som i november lovade att ett medel kunde få min, eh... drule, att växa med 4 cm till julafton.

Inga kommentarer: